Book Depository Search

Free Delivery on all Books at the Book Depository

Κυριακή, Ιουνίου 11, 2006

Θέλω...αλλά δεν μπορώ

Θέλω να γράψω και δεν μπορώ. Θέλω να μιλήσω αλλά δεν έχω τι να πω. Βαρέθηκα. Βαρέθηκα να ασχολούμαι με την επικαιρότητα (βλ. καταλήψεις κλπ), βαρέθηκα να έχω ανησυχίες και απόψεις. Το μόνο που θέλω είναι να βουλιάξω. Να πάρω φόρα, να αναπηδήσω στο μωβ βατήρα και να βουτήξω στη γκρίζα λίμνη μου. Ναι, είναι γκρι, ούτε μαύρη ούτε άσπρη. Το αγαπημένο χρώμα της μετριότητας ή της ισορροπίας, εξαρτάται από την οπτική σου.

Θέλω να σταματήσουν οι άνθρωποι γύρω μου να νομίζουν ότι είναι "περίεργοι", "ξεχωριστοί", "πρωτότυποι". Θέλω να ανοίξουν τα αυτιά τους και ν'ακούσουν τον διπλανό τους. Να καταλάβουν ότι έχουμε κοινές εμπειρίες. Ότι έχουμε παρόμοια προβλήματα. Θέλω να σταματήσουμε να μπαίνουμε σε συναγωνισμό, ποιος είναι ο πιο "καμμένος", ο πιο "τρελός", ο πιο "περιπετειώδης". Θέλω ό,τι κάνω να μην το θεωρεί κανείς ούτε ηλίθιο, ούτε έξυπνο, ούτε τρελό, ούτε φυσιολογικό. Θέλω να τους αρέσει, αλλά αν δεν τους αρέσει ας μη μου το πούνε. Θέλω να μη με υποτιμούν και να μη με υπερτιμούν.

Θέλω να είμαι αυτή που είμαι χωρίς να ανησυχώ για το τι επιπτώσεις θα έχουν οι πράξεις μου στις ζωές άλλων. Δε θέλω την ευθύνη κανενός, μόνο τη δική μου. Θέλω αυτό το μικροσποπικό ανθρωπάκι που ζει μέσα μου - το Εγώ μου - να αρχίσει να κοιτάει κάτι πέρα από τη μυτούλα του.

Θέλω να σταματήσω να μιλάω αλλά δεν μπορώ. Μπορώ όμως να σταματήσω να γράφω.

2 σχόλια:

Dain είπε...

Μερικοί λένε πως το γκρι είναι πολύ βαρετό χρώμα, άλλοι πως δεν λεει και πολλά γιατί δεν είναι ούτε άσπρο (που αναλύεται στα πάντα) ούτε μαύρο (που απορροφά τα πάντα).
Κι όμως η ιδέα ενός χρώματος που άλλοτε απορροφά και άλλοτε αναλύεται σε άλλα χρώματα μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και καθόλου βαρετή.
Μη σταματήσεις να γράφεις. Το "εγώ" και το "Εγώ" είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Το πρόβλημα είναι πως δεν ξέρουμε πότε μιλάει πιο. Ίσως γι'αυτό κάποιοι από μας γράφουμε ή ζωγραφίζουμε. Για να ξεχωρίσουμε ποιο απ'τα δυο μιλάει.

Eroviana είπε...

Εννοούσα ότι θα σταματήσω να γράφω το συγκεκριμένο post. Μην ανησυχείς, το γράψιμο και να θέλω δεν μπορώ να το σταματήσω. Με καταδιώκει!