Book Depository Search

Free Delivery on all Books at the Book Depository

Τρίτη, Φεβρουαρίου 09, 2010

Τώρα και Αμαζόνα!

Ο τίτλος είναι link για ένα αρθράκι που φέρει το όνομα "Οι Αμαζόνες στο Διαδίκτυο". "Έρευνα" (ας πούμε) για τη γυναικεία δραστηριότητα σε blogs και ιστοσελίδες. Όταν είδα το mail που με παρέπεμπε στο άρθρο σκέφτηκα "χα,χα, λες να ανήκω κι εγώ στις αμαζόνες;". Λίγο μετά επιβεβαιώθηκα, αφού υπήρχε και απόσπασμα δικού μου κειμένου.

Πήγα να σχολιάσω το περιεχόμενο, αλλά μετάνιωσα. Τα συμπεράσματα δικά σας.

5 σχόλια:

nihilio είπε...

Αμαζόνα, το αριστερό στήθος θα το κόψεις ή θα είσαι αμαζόνα-γιαλατζί; :P

Πάντα τέτοιες διακρίσεις

Eroviana είπε...

Το δεξί μωρέ. Όταν μου δώσουν το τόξο μου θα το κάνω κι αυτό.

2cows είπε...

Άντε και στη Xena :P Ακόμα δεν έχω καταλάβει το υλικό της τράπεζας(!!!) τύπου

anidifranco είπε...

Το διάβασα το κειμενάκι και το βρήκα αρκετά απαξιώτικο…όσο απαξιωτικός και αφοριστικός προς τη γνώμη των γύρω είναι και γενικότερα ο κόσμος και εκτός διαδικτύου. Βέβαια, όταν κάποιος εκθέτει τη γνώμη του και τη δουλειά του δημοσίως, η κριτική είναι αναπόφευκτη. Αν και δεν λένε τίποτα το ουσιαστικό για το μπλοκ σου, παρόλα αυτά η επικέντρωση και μόνο στο γεγονός ότι είσαι γυναίκα και γράφεις είναι ύποπτη. Αυτό που με πειράζει είναι ότι ο κάθε άσχετος πιστεύει πως μπορεί να κάνει έρευνα και να βγάλει συμπεράσματα, τα οποία τα εκθέτει με τόση ευκολία και αυταρέσκεια σε κοινή θέα.

Eroviana είπε...

Κοίταξε, ο καθένας γενικά γράφει ό,τι θέλει. Αυτό είναι γεγονός και κάτι που υποστηρίζω σθεναρά. Τώρα, αν θέλεις να αποκαλείς "έρευνα" μια βόλτα σε μερικά blogs, κοπιάροντας το τελευταίο ποστ που έχει ανέβει... ε, τι να πω; Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Θα έκανα μια ανάρτηση εδώ, θα έλεγα την άποψή μου - έστω κι αυθαίρετη - και σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα ότι έκανα έρευνα ή δημοσιογραφία. Είναι θέμα οπτικής.

Απ' την άλλη επέλεξα να του δώσω σημασία, ποιος ξέρει γιατί; Ίσως γιατί βαρέθηκα την κατηγοριοποίηση. Τι θα πει γυναίκες "μπλογκατζούδες"; Η αλήθεια είναι ότι το κάθε ιστολόγιο είναι τόσο διαφορετικό από τα άλλα, που δεν έχει νόημα να ψάχνεις φόρμες.

Μ' έκανες να το σχολιάσω τελικά..