Book Depository Search

Free Delivery on all Books at the Book Depository

Δευτέρα, Οκτωβρίου 17, 2005

Writer's Cafe

Εδώ και λίγο καιρό σκεφτόμουν να φτιάξω character sheets για τους ήρωές μου και σχεδιαγράμματα για τις περιοχές που χρησιμοποιώ. Σκεφτόμουν το excel και το προσπάθησα αλλά δεν είχα αρκετή υπομονή. Έψαξα τα προγράμματα που εγκαθιστώ κατά καιρούς(και χρησιμοποιώ σπάνια) και βρήκα το writer’s cafe. Πάρα πολύ χρήσιμο, ειδικά για μένα που δεν είμαι συστηματικός άνθρωπος. Αν θέλω όμως να ολοκληρώσω κάποτε το βιβλίο μου θα χρειαστώ και σύστημα και υπομονή και αρκετές ώρες δουλειάς. Προς το παρόν έχω το demo που δίνεται δωρεάν για δοκιμή, αλλά μάλλον θα αγοράσω το ολοκληρωμένο πρόγραμμα σύντομα. Όποιος λοιπόν έχει παρόμοια προβλήματα μ’ εμένα στο γράψιμο καλό θα ‘ταν να το δοκιμάσει. Υπάρχουν πολλά τέτοια ειδικά για συγγραφείς (παντός είδους) αλλά αναφέρω αυτό γιατί είναι το μόνο που έχω δοκιμάσει η ίδια.

Υ.Γ.: ο τίτλος είναι link για τη σελίδα όπου διατίθεται το πρόγραμμα.

3 σχόλια:

nihilio είπε...

Το κατεβάζω τώρα, ελπίζω να φανεί χρήσιμο, γιατί υπάρχουν φάσεις που έχω γράψει κάτι και μετάτο ψάχνω για να μη κάνω πατάτα αργότερα.

Atalante είπε...

Γράφεις εκπληκτικά, πραγματικά αξίζει κάποτε να οργανωθείς (όχι τόσο όμως ώστε να σου χαλάσει την δημιουργικότητα!) και να εκδόσεις κάτι, να το δουν κι άλλα μάτια. Μόλις άνοιξα αυτό το blog, δεν είχα ελληνικό, θα σε διαβάζω. :)

Atalante είπε...

Σνιφ...
Ανακάλυψες τους βρώμικους απώτερους σκοπούς μου...
:P